خرید گن لاغری شکم و پهلو و ران و باسن اسلیم لیفت اصل

ساخت وبلاگ

نام محصول:گن لاغری و کاهش سایز دو تکه اسلیم لیفت اصل
قیمت:25,000 تومان
 این گن، از سری لباسهای زیر مخصوص بانوان است که باعث جمع شدن چربی های اضافه شده و بدن را صاف و محکم نشان میدهد.
در دوخت اسلیم اند لیفت، هیچ درزی در جلو و پشت لباس به کار نرفته است تا مصرف کننده هنگام پوشیدن احساس راحتی و آسودگی کند.
در طراحی اسلیم اند لیفت سعی شده است این گن نقاطی از بدن را در بر بگیرد که بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند، به همین دلیل برخلاف سایر محصولات مشابه، بلندی اسلیم اند لیفت، از زیر خط سینه تا بالای زانوها را شامل می شود یعنی دقیقاً نقاطی از بدن که بیشترین مشکل چاقی را دارند.

توجه!! توجه!!!
این محصول را فقط از نمایندگی خود در ایران تهیه کنید برای ورود به نمایندگی فروش محصول(
فروشگاه ایران بازار) کلیک کنید.
برای خرید این محصول از نمایندگی فروش کلیک کنید

خرید

خرید اینترنتی گن کاهش سایز شکم و پهلو و ران و باسن


اسلیم اند لیفت مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده است. روشی که در آن مولکولهای کربن گیاه بامبو را به پلی استر خام اضافه می کنند تا در فرآیندی صنعتی میان الیاف پلی استر جای گیرند و بدین شکل قدرت جذب بو و رطوبت در پارچه بالا برود.
در نتیجه هنگامی که این گن را به تن دارید نه تنها احساس راحتی و آرامش می کنید بلکه پوست بدنتان را خشک و خنک احساس خواهید کرد.

توجه !! توجه!!
 خریدار گرامی: به دلیل افزایش قیمت نرخ و دلار و تحریم بزودی قیمت این کالا افزایش میابد. پس هر چه سریع تر این کالا را سفارش دهید


با داشتن و پوشیدن گن لاغری اسلیم اند لیفت، اعتماد به نفس خود را باز می یابید و می توانید هر مدل لباسی را در هر سایزی که هستید، بپوشید و لذت ببرید-----
MADE IN TAIWAN-----
دارای 3 ماه گارانتی پخش لوازم خانگی هیراد


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • بدون تعریق
  • بدون کاهش آب بدن
  • بدون ایجاد بوی بد
  • 3 ماه گارانتی
  • امکان پرداخت وجه در محل
  • قابل ارسال به تمام نقاط دنیا
  • قابل خرید با کلیه کارتهای بانکی بین المللی
  • ارسال 3 محصول برای 3 مشتری در هر ماه به قید قرعه بصورت کاملا رایگان
  • پخش هیراد دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت


راهنمای خرید :
برای خرید محصول ابتدا روی دکمه خرید پستی کلیک کنید سپس با وارد شدن به فروشگاه اصلی ما , فرم سفارش محصول را تکمیل کنید ( توجه داشته باشید شماره تماس خود را صحیح وارد کنید ).بعد از ثبت سفارش , با شما تماس خواهیم گرفت و توضیحات لازم را در اختیارتان خواهیم گذاشت.






قیمت کالا فقط 25,000 تومان
خرید پستی
برچسبها:خرید اینترنتی گن لاغری مخصوص بانوان,خرید اینترنتی گن کاهش سایز دو تکه اصل,فروش گن لاغری اسلیم لیفت دو تکه اصل,سفارش بهترین جنس گن لاغری بدن,سریعترین روش برای لاغری,راه و روش لاغری سریع بدن,سوزاندن چربی های زائد بدن,کوچک کردن شکم و پهلو,راههای لاغر شدن سریع بدن,خرید اینترنتی بهترین گن کاهش سایز,جدیدترین روش لاغری بدن,بیخطرترین روش لاغری بدن,روشی بدون عوارض برای لاغر شدن بدن

مطالب دیگر:خرید اینترنتی کفش های لاغری و تناسب اندام پرفکت استپز اصل,خرید تخته گردون لاغری شکم و پهلو,خرید پستی بهترین دستگاه ورزشی بدن,خرید پستی گن لاغری مردانه اسلیم لیفت اصل,خرید اینترنتی کرم چربی سوز شکم و پهلو و ران,خرید اینترنتی کرم چربی سوز و لاغری گیاهی شکم و پهلو و ران,خرید اینترنتی داروی لاغری و چربی سوز قوی و گیاهی,خرید اینترنتی دستگاه بادکش برقی بدن (لاغری,حجامت,تسکین درد بدن,بادکش کردن بدن)

فروشگاه اینترنتی ایران بازار...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی ایران بازار دنبال می کنید

برچسب : بهترین جنس گن لاغری زنانه,خرید اینترنتی گن با جنس خوب,خرید اینترنتی گن لاغری جنس خوب,فروش گن لاغر کننده بانوان,لاغر شدن طبیعی ,سریعترین روش لاغر شدن اندام,راحتترین روش برای لاغر شدن بدن,چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم؟, نویسنده : فروشنده iran-bazar بازدید : 5855 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 13:30

آرشیو مطالب

لینک دوستان